Jesteś na Facebooku? Polub nasz fanpage
Przejdź na stronę AUTOREDUTA

Nadchodzą hybrydy plug-in Mercedesa z silnikiem Diesla made in Poland

| | Komentarze:
Zobacz więcej zdjęć (3)

EQ Power - premiera przedprodukcyjnej hybrydy plug-in z silnikiem wysokoprężnym

fot. Mercedes-Benz

Na targach motoryzacyjnych w Genewie Mercedes-Benz zaprezentował dwa nowe, przedprodukcyjne modele łączące najnowocześniejszy silnik wysokoprężny z 9-biegową, hybrydową przekładnią 9G-TRONIC. Podobnie jak limuzyna S 560 e (średnie zużycie paliwa: 2,1 l/100 km, średnie emisje CO2: 49 g/km)*, wysokoprężne hybrydy plug-in Klasy C oraz E będą korzystały z trzeciej generacji napędu hybrydowego.

Dostawy pierwszych egzemplarzy ruszą późnym latem 2018 r.

Silniki do tych samochodów będą produkowane w powstającej właśnie fabryce w Jaworze pod Wrocławiem. Kolejna nowość to inteligentny, połączony z internetem wallbox Mercedes-Benz, który ułatwi ładowanie, a jednocześnie zaoferuje szereg dodatkowych funkcji obsługiwanych za pośrednictwem nowej aplikacji na smartfona.

Hybrydy plug-in to kluczowa technologia do bezemisyjnej przyszłości samochodu

Swoim nabywcom oferują korzyści z dwóch światów: w mieście poruszają się w trybie całkowicie elektrycznym, zaś w trasie korzystają z dużego zasięgu, jaki zapewnia jednostka spalinowa. Teraz Mercedes-Benz połączy swój najnowocześniejszy 4-cylindrowy silnik Diesla z trzecią generacją napędu hybrydowego. Efekt: jeszcze wyższa efektywność i lepsza dynamika, nadzwyczajny komfort oraz imponujący zasięg.

Hybrydyzacja obniża zużycie paliwa, a jednocześnie podnosi osiągi

Ponieważ atuty hybrydy plug-in wysuwają się na pierwszy plan zwłaszcza w przypadku większych pojazdów oraz podczas eksploatacji w cyklu mieszanym, obecnie Mercedes-Benz decyduje się stosować taką konfigurację napędu w modelach od Klasy C wzwyż. Jego kluczową zaletą jest inteligentna, modułowa konstrukcja, a więc nadająca się do stosowania w licznych seriach modelowych: z napędem na tylne koła, w różnych wersjach nadwoziowych, przystosowanych do ruchu prawo- i lewostronnego. Hybrydyzacja obniża zużycie paliwa, a jednocześnie podnosi osiągi oraz przyjemność z jazdy.

Polub fanpage AUTOREDUTY

Inne wpisy autora