Jesteś na Facebooku? Polub nasz fanpage
Przejdź na stronę AUTOREDUTA

Mercedes-Benz jest najbardziej wartościową motoryzacyjną marką premium z Europy

| | Komentarze:

Najbardziej wartościowa motoryzacyjna marka premium z Europy

wł. Mercedes-Benz

W najnowszym zestawieniu „Best Global Brands", czyli rankingu najbardziej wartościowych marek, który przygotowuje amerykańska firma doradcza Interbrand, po raz kolejny znalazł się Mercedes-Benz. W porównaniu z ubiegłoroczną edycją badania, wartość marki spod znaku trójramiennej gwiazdy wzrosła o 10 procent, do 47,83 mld dolarów, co zapewniło jej dziewiąte miejsce wśród 100 najcenniejszych marek świata. Tym samym Mercedes-Benz jest jedyną europejską firmą plasującą się w pierwszej „10” rankingu.

„Cieszymy się, że mamy ugruntowaną pozycję wśród najbardziej wartościowych, najlepszych marek świata” – przyznał dr Jens Thiemer, wiceprezes ds. marketingu, Mercedes-Benz Cars. „To dowód, że jesteśmy dobrze postrzegani na całym świecie – w czym zasługa naszej przyszłościowej strategii CASE, spójnej, innowacyjnej tożsamości marki oraz szerokiego portfolio produktów. W DNA marki Mercedes-Benz wpisane jest unikalne połączenie tradycji i nowoczesności oraz nieustanne wprowadzanie innowacji. Dzięki temu jesteśmy doskonale przygotowani, by odegrać ważną, aktywną rolę w dokonywaniu niezbędnych przemian epoki cyfrowej”.

Coroczny ranking „Best Global Brands” publikowany przez firmę Interbrand ukazał się już po raz 18. Według szefów wiodących światowych firm badanie stanowi wszechstronny punkt odniesienia w zakresie wartości międzynarodowych marek. Jego celem jest wyłonienie 100 najcenniejszych marek świata.

Polub fanpage AUTOREDUTY

Inne wpisy autora