Jesteś na Facebooku? Polub nasz fanpage
Przejdź na stronę AUTOREDUTA

Klienci mają teraz do wyboru aż 12 wersji Mercedesa Klasy C

| | Komentarze:
Zobacz więcej zdjęć (7)

Klasa C od AMG to nasza najpopularniejsza seria modelowa

fot. Mercedes-AMG

- Klasa C od AMG to nasza najpopularniejsza seria modelowa – a tym samym podstawa sukcesu naszej firmy w ostatnich latach. Z tego względu poszerzyliśmy jej gamę: klienci mają teraz do wyboru aż 12 wersji Klasy C. W ramach ostatniego liftingu zmodernizowaliśmy wszystkie warianty – chwali się Tobias Moers, szef Mercedes-AMG GmbH. - Dotyczy to zarówno modeli z serii 43, jak i C 63. Udoskonalona dynamika jazdy i ekspresyjny design podkreślają mocarny, muskularny charakter tylnonapędowej ikony - dodaje.

Wygląd zewnętrzny: jeszcze silniejszy nacisk na tożsamość marki

Design odnowionych modeli C 63 z charakterystyczną osłoną chłodnicy AMG z pionowymi, chromowanymi listwami podkreśla tożsamość marki z Affalterbach. Przeprojektowane „płetwy” w bocznych wlotach powietrza sprawiają, że przedni zderzak dodatkowo poszerza optycznie karoserię pojazdu.
Z profilu uwagę zwracają wyraziste osłony progowe i zoptymalizowane aerodynamicznie obręcze AMG z lekkich stopów. Specjalnie wyprofilowana zewnętrzna krawędź obręczy oraz odpowiednia geometria ramion – zaprojektowane z uwzględnieniem wyników testów w tunelu aerodynamicznym – poprawiają przepływ powietrza w okolicach kół, a tym samym zwiększają wydajność aerodynamiczną.
Szereg detali w kabinie wzmacnia dynamiczny kaliber nowego C 63. Standardowa specyfikacja obejmuje klasycznie sportowy zestaw z czarną tapicerką foteli ze sztucznej skóry ARTICO i mikrofibry DINAMICA w połączeniu z wykończeniem na wzór lakieru fortepianowego oraz elementami z jasnego, szczotkowanego aluminium. Wśród nowych opcji dla wszystkich czterech wersji nadwoziowych znajdują się: antracytowe drewno dębowe o otwartych porach, porowate drewno orzechowe oraz kombinacja szczotkowanego aluminium na drzwiach i czarnego, porowatego drewna jesionowego na konsoli środkowej. Ponadto, dostępne są wykończenia AMG z włókna węglowego i jasnego, szczotkowanego aluminium oraz z matowego srebrnego włókna szklanego.

Jeszcze większe zróżnicowanie doświadczeń z jazdy: AMG DYNAMICS

Pod hasłem „AMG DYNAMICS” kryją się cztery funkcje: Basic, Advanced, Pro oraz Master, automatycznie aktywowane po wyborze odpowiedniego trybu jazdy. Parametry jazdy, takie jak responsywność silnika, reakcje zawieszenia czy progi działania całkowicie przeprojektowanego ESP®, zostają zmodyfikowane zgodnie z wybranym programem.

Silnik V8 biturbo: unikalna oferta w segmencie

Wszystkie cztery wersje nadwoziowe dostępne są w wersji bazowej lub jako wariant S: sprawdzony 4-litrowy silnik V8 biturbo AMG generuje 350 kW (476 KM) lub 375 kW (510 KM) oraz 650 lub 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Zależnie od typu nadwozia, C 63 S przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,9 s, a C 63 – w 4,0 s. Prędkość maksymalna sięga 290 km/h dla C 63 S oraz 250 km/h dla C 63 (w obu przypadkach została ograniczona elektronicznie).
Jednostka V8 biturbo blisko spokrewniona z sercem Mercedesa-AMG GT! Czterolitrowa V-ósemka biturbo napędza już szereg modeli AMG o wysokich osiągach. Jej wizytówką są dwie turbosprężarki umieszczone nie po bokach, ale pomiędzy rozwidlonymi głowicami. Taka konstrukcja ma szereg zalet, m.in. kompaktowe wymiary oraz optymalną responsywność.

Dobre samopoczucie na dalekich trasach: kontrola komfortu ENERGIZING

Nowy C 63 jest oferowany z opcjonalną kontrolą komfortu ENERGIZING. „Scala” ona różne systemy z zakresu komfortu i wykorzystuje ich funkcje (np. klimatyzacja, ogrzewanie i wentylacja foteli, nastrojowe oświetlenie, nagłośnienie), aby stworzyć na pokładzie odpowiedni nastrój, dopasowany do potrzeb kierowcy i podróżujących. Poprawia w ten sposób ich samopoczucie oraz wydajność.

Polub fanpage AUTOREDUTY

Inne wpisy autora