Jesteś na Facebooku? Polub nasz fanpage
Przejdź na stronę AUTOREDUTA

Porsche powiększa Platinium Edition o dwa kolejne auta

| | Komentarze:
Zobacz więcej zdjęć (3)

Nowe modele Cayenne S i Cayenne S Diesel Platinum Edition

fot. Porsche

Jak z pewnością się orientujecie, Platinum Edition to wersje Porsche dla tych, którzy od firmy ze Stuttgartu oczekują znacznie więcej, niż pozostali klienci. I to właśnie dla nich Porsche przygotowało kolejne dwa modele - Cayenne S oraz Cayenne S Diesel...

Co wyróżnia Cayenne S i Cayenne S Diesel?

Dwa nowe modele z Platinum Edition mają się przede wszystkim wyróżniać wysokiej klasy wyposażeniem. Będą mieć m. in.: 21-calowe koła Sport Edition w kolorze Platinum z satynowym wykończeniem. Do tego regulowane, skórzane fotele sportowe ze środkowymi panelami. Jeśli chodzi o walory zewnętrzne to poza czarnym i białym kolorem - informuje oficjalnie Porsche - dostępne będzie jeszcze pięć innych odcieni metalicznych, a w tym także przyciemniane tylne szyby oraz poszerzenia nadkoli. A dla prawdziwych fanów tej właśnie marki niespodzianka - po otwarciu przednich drzwi w listwach ukazuje się napis „Platinum Edition”...

Warto przygotować się na komfort i dobrą rozrywkę...

Porsche wie, jak rozpieszczać swoich wymagających klientów, dlatego też w nowych modelach nie zabraknie biksenonowych reflektorów z systemem Dynamic Light System (PDLS), wspomagania kierownicy Plus, systemu wspomagającego parkowanie Park Assist, czy automatycznie ściemniających się lusterek wstecznych oraz bocznych. Ale spokojnie, na tym nie koniec. W platynowej wersji Cayenne S i Cayenne S Diesel wszystkie zagłówki są markowane Porsche, a przednie fotele podgrzewane. Porsche nie mogło również zapomnieć o rozrywce, czyli systemie Porsche Communication Management. Posiada on nie tylko nawigację z modułem Connect Plus i nagłośnieniem przestrzennym BOSE® Surround Sound System, wyróżnia go także sportowy zegar analogowy!

 

 

Ile mocy i za ile Cayenne S oraz Cayenne S Diesel?

Na deser zostawiłem oczywiście to, co prawdziwych fanów motoryzacji zainteresuje najbardziej tj. moc i oczywiście cena. Zacznimy od mocy. Obydwa modele - jak informuje Porsche - będą wyposażone w silnik 3,6-litrowy V6 biturbo o mocy 309 kW (420 KM)! Zużycie paliwa to oczywiście rzecz względna. Porsche szacuje, że ma ono wynosić od 9,5 do 9,8 l benzyny na 100 km. Natomiast silnik Cayenne S Diesel ma mieć wysokoprężną jednostkę V8 biturbo generującą moc 283 kW (385 KM), a szacowane zużycie to od 8,0 do 8,2 l oleju napędowego. A teraz uwaga… cena! W Polsce Cayenne S Platinum Edition ma kosztować ok. 435 tys. zł, zaś Cayenne S Diesel Platinum Edition ok. 451 tys. zł.

Polub fanpage AUTOREDUTY

Inne wpisy autora