Warning: getimagesize(https://www.autoreduta.pl/file/blog/1 - Copy 1.jpg): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 400 Bad Request in /data/function.php on line 1909
Jesteś na Facebooku? Polub nasz fanpage
Przejdź na stronę AUTOREDUTA

Najnowszy SL czy najnowszy Range Rover?

| | Komentarze:

Świat doczekał się premiery najnowszej odsłony Mercedesa SL!

Nowy Mercedes-AMG SL powraca do swoich korzeni – ma klasyczny miękki dach i zdecydowanie sportowy charakter. Jednocześnie, jako luksusowy roadster z wnętrzem mogącym pomieścić 4 osoby, wyśmienicie nadaje się do codziennego użytku. Ponadto po raz pierwszy przenosi siłę napędową na asfalt, korzystając z napędu na wszystkie koła. Dynamiczny profil SL'a podkreślają zaawansowane technicznie komponenty, takie jak zawieszenie AMG ACTIVE RIDE CONTROL z aktywną stabilizacją przechyłów, skrętna tylna oś, opcjonalnie dostępny ceramiczno-kompozytowy układ hamulcowy AMG oraz standardowo montowane reflektory DIGITAL LIGHT z funkcją projekcji. W połączeniu z 4,0-litrowym silnikiem V8 biturbo AMG zapewnia niespotykane wrażenia z jazdy. Mercedes-AMG opracował SL-a całkowicie niezależnie w swojej siedzibie w Affalterbach.


Doczekaliśmy się premiery najnowszego Range Rovera!


Nowy Range Rover skonstruowany jest na modułowej platformie Jaguara i Land Rovera MLA-Flex, dzięki czemu może być lżejszy i sztywniejszy, a w rezultacie wykazać się ma lepszymi właściwościami jezdnymi niż poprzednik. Tak jak w poprzedniej generacji dostępne będą dwie wersje nadwozia – standardowa i długa (LWB), o długościach odpowiednio 5,05 i 5,25 m – o 5 cm większych niż poprzednik, jednak nowością jest możliwość zamówienia auta z wnętrzem pozwalającym na transport 7 osób. Najnowszy Range pozostaje wierny swojej tradycji oferując szeroką gamę mocnych silników spalinowych, wśród których króluje wersja V8 o mocy aż 530KM. Bezemisyjny Range Rover z napędem elektrycznym zapowiadany jest na 2024 rok. Zarówno wnętrze jak i karoseria najnowszego Range'a przesła znaczące zmiany. Cały środek auta prócz panelu klimatyzacji i przycisków na kierwonicy jest już zdygitalizowany – za kierownicą znajdziemy cyfrowy kokpit o przekątnej 13,7 cala, pośrodku ekran dotykowy o przekątnej 13,1 cala do obsługi systemu informacyjno-rozrywkowego. To nie koniec cyfrowych atrakcji – pasażerowie siedzący w drugim rzędzie mają do dyspozycji kolejne dwa 11,4-calowe ekrany dotykowe zainstalowane w zagłówkach przednich foteli.Poza możliwością sterowania funkcjami auta dotykiem, nowy Range Rover reaguje także na komendy głosowe. Korzysta przy tym z amazonowskiej Alexy. Ze smartfonem auto łączy się bezprzewodowo za pomocą Apple Car Play i Android Auto.

Polub fanpage AUTOREDUTY

Inne wpisy autora